הזמנות שהפיצה אמש (ד’) אפל לעיתונאים מזמינה אותם להצטרף לאירוע הכרזה שתקיים ביום רביעי הבא (2.3) תחת הכותרת: “בואו ותגלו איך תראה שנת 2011”. האירוע הצפוי להתקיים במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו עתיד לחשוף את דגמו הבא של מכשיר האייפד.

אחרי יומיים של שמועות סותרות ביחס להשקתו של מכשיר האייפד, הפיצה אתמול בערב (ד’) אפל, הזמנות עבור כנס שצפויה החברה לקיים בשבוע הבא ובמרכזו השקתו של דגם חדש למכשיר האייפד. על פי נתונים שפורסמו מוקדם יותר על ידי מקורות הנחשבים למהימנים, צפוי הדגם הבא של מכשיר האייפד להתהדר בשתי מצלמות, בעיצוב דק יותר ובנתוני מסך משופרים אך ברזולוציה זהה לזו הקיימת בדגם הנוכחי.

הקץ לשמועות

ביומיים האחרונים התמקדו אתרי הטכנולוגיה בשתי שמועות מרכזיות שעסקו באפל. האחת התייחסה להשקתו של מכשיר האייפד שמספרדגמים מובילים שלו אזלו לחלוטין בקרב משווקות המוצר באירופה. ההנחה הרווחת באותו השלב התבססה על נתונים שפורסמו כבר בחודש שעבר על ידי הוול סטריט ג’ונרל הנחשב לאחד מאמצעי התקשורת המקורבים ביותר לאפל ואשר טען כי האייפד בדגמו השני כבר עלה על פס הייצור במהלך החודש הנוכחי. רבים הניחו כי אפל צפויה להקדים את השקתו של דגם חדש למכשיר האייפד לאור התחרות שהחלה להיווצר בשוק מחשבי הלוח שיצרף לשורותיו שחקנים רבים בחודשים הקרובים.

אתמול נפוצה שמועה שמקורה באנליסט בכיר שהצהיר כי ככל הידוע לו אפל החליטה לדחות את השקתו של מכשיר האייפד בדגמו השני ליוני, ידיעה שהובילה לירידה במניית החברה שהתייצבה רק לאחר מכן בהמשך יום המסחר. היום, כשבוע לפני, הפיצה אפל הזמנות לעיתונאים שאינן מותירות מקום לספק. ההזמנה המורכבת מסלוגן ותמונה – חושפת באופן ברור את מכשיר האייפד כשהוא מוסתר על ידי תאריך האירוע שיתקיים במקום החביב על אפל להכרזה על מוצרים חדשים: מרכז האומנויות ע”ש ירבא בואנה בסן פרנסיסקו.

רענון לליין המקבוק פרו

היום (ה) צפויה אפל לרענן את ליין המחשבים הניידים שלה ויחד איתם להוביל לראשונה תמיכה בתקן ה-LightPeak עליו עומלת ענקית השבבים אינטל בשיתוף פעולה הדוק עם קופרטינו. התקן החדש נחשב למהיר פי 2 מתקן ה-USB 3.0 ועשוי להוביל מהפך בשוק המחשוב. דיווחים שונים טוענים כי אפל צפויה לכנות את תקן ה-LightPeak בשם: Thunderbolt שיסומן כברק ויופיע כחיבור המזכיר במעט את תקן ה-MiniDisplay המצוי כבר במחשבים הניידים של החברה.