עדכון חם!!!!

פריצת אנלוק/סים פרי לאייפון 4 בכל גרסאות אפשרית מהיום במאצעות טורבו סים ייעודי.

לפרטים נוספים לחץ כאן

 

ה- Chroic Dev מוצאים פירצה נוספת לפריצה בלתי תלויה

חברי קבוצת ה- Chronic Dev Team מצאו עוד פרצה בלתי תלויה אותה ניתן יהיה להפעיל על גרסאות 4.2.1 ואפילו על 4.3 לכשתשוחרר. בינתיים אבל אנחנו לא רואים שום תוצאה בפועל.

Pod2g, חברת קבוצת ה- Chronic Dev Team שאחראי על מציאות פירצות כמו SHAtter ופרצה בלתי תלויה נוספת שצפויה להשתחרר בקרוב (ככל הנראה) דרך כלי הפריצה GreenPois0n של הקבוצה, מצא עוד פירצה במערכת ההפעלה שמאפשרת פריצה בלתי תלויה (Untethered) למכשירי iOS בגרסה 4.2.1 וככל הנראה גם עבור גרסה 4.3. מה שכן בינתיים מלבד מספר תמונות מסך לא ברור אם מדובר בפירצה ברמת הבוטרום של המכשיר או שמא מדובר בפירצת Userland ברמת מערכת ההפעלה (כמו JailbreakMe).

בתקופה האחרונה חברי קבוצות הפריצה עובדים קשה במטרה להביא פירצה בלתי תלויה (Untethered) שתאפשר פריצה מלאה (ולא תצריך פריצה מחדש אחרי כל כיבוי והדלקה) למכשירי iOS. גם חברי ה- Dev Team עובדים על פירצה קבועה אם כי נראה שחברי ה- Chronic Dev מצאו מספר פירצות טובות יותר שמאפשרות פריצה קבועה בלי הצורך בשימוש בחתימות SHSH של גרסאות קודמות.

מה שכן למרות כל ההתקדמות שנעשתה בשבועיים האחרונים עדיין לא שוחררה אף אחת מהפריצות המדוברות למשתמשים, לפחות לא על ידי ה- Chronic Dev כאשר חברי קבוצת ה- Dev Team כבר נמצאים בשלבים מתקדמים של בטא עבור Redsn0w 0.7 שמאפשרת פריצה מלאה עבור מכשירי iOS בגרסה 4.2.1.

מקור: iphones.co.il