ישנן המון תקלות המגיעות אלינו (יותר נכון – אנשים המגיעים אלינו עם תקלות:), ברוב המוחלט של המקרים מדובר על אותן התקלות, בין שמדובר על מסך אייפון שבור או שמדובר על חיבור טעינה מקולקל באייפד שלכם, אנו תמיד כאן לעזור ולהציע שירותי תיקונים במחירים נוחים לכל כיס. אם כן, בואו ונתחיל – מהם הבעיות הנפוצות ביותר שאנו נתקלים בהם?

מסך אייפון / אייפד שבור

אוו, כאן אנחנו מדברים על אחד המקרים היותר פופולאריים – החליק האייפון או האייפד, זהו, נשבר, נהרס, כל המסך מנופץ ולא נעים בכלל…מה עושים? אוקיי, העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים- אלו המתקנים מסך אייפון באותו היום, ואלו השורדים חודש / חודשיים עם מסך מנופץ. בסופו של דבר, צריכים לסדר את זה בדרך כזו או אחרת…

החלפת סוללה לאייפון / אייפד

אוקיי, כאן אנחנו מדברים על משהו אחר, הרבה פעמים יש צורך (דחוף) להחלפת סוללה, אתם משאירים בכל הלילה את האייפון מוטען, מניחים שבבוקר יהיה לכם…סלולרי מוטען, ומה קורה? כלום! האייפון אחרי 10 דקות על חצי סוללה כבר…

בקיצור, המון פעמים אנחנו עומדים מול שוקת שבורה בכל הקשור לסוללה, והדבר הנכון ביותר הוא פשוט להחליף סוללה לאייפון – וכמה שיותר מהר יותר טוב!
בנוסף לשתי התקלות הללו, הרבה פעמים אנו חייבים להחליף את חלקו האחורי של האייפון בחלק אחר כי גם הוא התנפץ ונשבר, אין אפשרות לתקן חלק זה פשוט מחליפים אותו “קומפלט”. בעיה נפוצה למדי אחרת היא תיקון של כפתור הפעלת האייפון (בחלקו העליון) או תיקון של הכפתור שבקצה התחתון של האייפון (הכפתור המעוגל)

בכל מקרה, כך או כך, חשוב תמיד לזכור כי היחס בין עלות תועלת עבורכם (כלקוחות) בכל הקשור לתיקוני האייפון שלכם הוא יחס טוב ובריא מאוד- תיקוני אייפון במעבדה לתיקון אייפון מקצועית ואיכותית תעניק לכם שקט נפשי לאורך זמן.

שיהיה בהצלחה!