גם אם ננסה לשמור עליו היטב, ממש לשמור עליו מכל משמר, תמיד יגיע הרגע בו האייפון שלנו יפול, ישרט או ינזק בצורה כלשהי. זה יכול להיות בתוך התיק שלנו, כתוצאה מחיכוך עם המפתחות של הרכב, זה יכול להיות התינוק החמוד שלנו, שתוך כדי משחק עם האייפון השליך אותו הישר לאסלה, וזה יכול להיות סתם כך ברחוב, כשהאייפון ביד שלנו ולפתע הוא מחליק לו. אז כמה עולה תיקון אייפון? האם מדובר בתיקון יקר במיוחד, או שמא מדובר בהוצאה סבירה שכל אחד יכול להוציא מכיסו? על כל השאלות הללו נענה במאמר הבא. אתם כמובן גם מוזמנים לבקר במחירון תיקונים שלנו

 

החלפת מסך אייפון

אם נשבר לכם המסך של האייפון, אתם צריכים לגשת למעבדת תיקון אייפון ולבצע שם החלפת מסך אייפון. גם אם המסך רק נסדק או נשרט, לפעמים יהיה זה לא בטיחותי ולא נוח, ובוודאי לא אסתטי, להמשיך ולהשתמש במכשיר הפגוע. בכל המקרים, תצטרכו ליצור קשר עם מעבדה לתיקון אייפון ולהתעניין לגבי מחיר החלפת מסך אייפון.

כמובן שעליכם לציין גם שאתם מעוניינים בהחלפת מסך אייפון 3, או החלפת מסך אייפון 4, או 5, תלוי כמובן בסוג המכשיר שברשותכם. העלויות יהיו דומות בכל המקרים. בניגוד להחלפת מסך של מכשיר כמו סמסונג גלאקסי, אשר עולה יחסית המון כסף, באייפון המסך אינו מובנה ולכן החלפת מסך אייפון אינה כרוכה בתשלום כה גבוה. לרוב תתבקשו להפרד מכמה מאות שקלים בודדים, לטובת התיקון.

החלפת כפתור בית

תקלה נפוצה נוספת באייפונים, בעיקר במכשירים הישנים יותר שכבר יש להם בלאי, היא תיקון כפתור בית תקוע שאינו עובד, ואז המכשיר אינו נדלק, או פשוט תקוע, בלי יכולת להשתמש בו. גם במקרה של החלפת כפתור בית לאייפון, יהיה עליכם לגשת למעבדה לתיקון אייפון, אולם העלות תהיה נמוכה יחסית – נמוכה יותר מתיקון כגון תיקון של מסך אייפון.

לסיכום, ניתן לראות שבכל מקרה, תיקון אייפון, בין אם מדובר בתיקון אייפון 3, תיקון אייפון 4, או כל דגם אחר, אינם כרוכים בהוצאה גדולה במיוחד. כמובן שכדאי להקדים תרופה למכה ופשוט לדאוג ולאבזר את המכשיר באביזרי מגן שישמרו עליו מפני תקלות שכאלה, אך במידה והמכשיר נפגע, תוכלו פשוט לפנות למעבדה ולתקן אותו במהרה.