לא משנה כמה ננסה לשמור על האייפון שלנו, בשלב כזה או אחר נזדקק לשירותיה של מעבדה לתיקון אייפון, בשל סדקים במכשיר, מכשיר שלא נדלק, בטריה שחוקה וכיוצא בזה. אז לפני שאתם מגיעים למצב שכזה, כדאי שתהיו מוכנים ותדעו לאתר את המעבדה הטובה ביותר עבור המכשיר היקר שלכם.

מעבדות לתיקון אייפון

ברחבי הארץ ניתן למצוא מאות רבות של מעבדות לתיקון אייפון. מרבית המעבדות הן מעבדות מורשות שיעשו עבודה טובה, אך ישנן גם מעבדות ברמה נמוכה יחסית, אשר עלולות להסב נזק למכשיר שלכם. כאשר אתם פונים למעבדת אייפון, נסו להתרשם עם מי יש לכם עסק- האם מדובר במעבדה רצינית, מקצועית, עם צוות טכנאים מנוסה ומיומן, או שמא מדובר במעבדה ביתית שכולה אדם אחד שלמד לתקן מכשירי אייפון תוך כדי ניסוי ותעייה.

בנוסף, חשוב שתדעו שישנם הבדלים מהותיים בין מעבדה לתיקון אייפון אחד לשנייה. ישנן מעבדות שמתמקדות בתיקונים מסויימים, בדרך כלל בתיקונים הנפוצים והפשוטים יותר, כמו למשל החלפת מסך אייפון, בעוד שמעבדות אחרות נחשבות למקצועיות יותר ומציעות ללקוחות שלהן את כל סוגי התיקונים, כולל תיקונים מורכבים ביותר.

הדרך הכי טובה למצוא את המעבדה המושלמת

כדאי מאד שתהיה לכם מעבדת אייפון קבועה, אליה תפנו בכל פעם שתהיה לכם בעייה באייפון. דרך אגב, ישנן לא מעט מעבדות אייפון אשר מבצעות גם תיקונים שונים, כגון תיקוני אייפד, או תיקון אייפודים, כך שאם אתם מחזיקים מכשירים נוספים של אפל, שימו לב שהמעבדה שאתם בוחרים תציע את כל קשת התיקונים.

הדרך הטובה ביותר למצוא מעבדה מקצועית, היא כמובן לשאול את החברים או בני משפחה שכבר נעזרו בשירותי מעבדת תיקון אייפון, לגבי מעבדה מקצועית. סביר להניח שתקבלו חוות דעת חיוביות ושליליות על מעבדות שונות. להשלמת התמונה הכללית, תוכלו לבדוק באמצעות האינטרנט מה חשבו הגולשים על אותן מעבדות, וכך תבחרו את המעבדה המומלצת ביותר.

כמובן שמומלץ גם להכנס לאתר של מעבדת האייפון ולהתרשם עד כמה המעבדה מקצועית ואילו תיקונים היא מציעה, אחריות לתיקונים, לבדוק מחירון תיקונים. לסיום, הרימו טלפון למעבדה, שאלו תוך כמה זמן יוכלו לטפל במכשיר, כמה יעלה התיקון, האם הוא כולל אחריות של לפחות שלושה חודשים, ואם אתם מאד עסוקים, בדקו אם המעבדה מציעה שירות של שליח שיגיע עד אליכם ויאסוף מכם את המכשיר.