מהו Samsung Galaxy S8?

כבר מספר חודשים שהסמסונג גלקסי S8 נחטף מהמדפים, וללא ספק אעלה את הרף בטכנולגיית המכשירים הסוללריים. מאז סמסונג שחררו ב- 2017 העיצוב הייחודי של מכשיריה. ניתן לראות שהמתחרים : Google Pixel 2 XL, iPhone X, LG V30 ו Huawei Mate 10 Pro מתחילים להידמות לה. אבל האם הגלקסי S8 עדיין המלך?

סמסונג גלקסי S8 – העיצוב:

שום דבר לא מתקרב לעיצוב החכם של ה- גלקסי S8. בין הסמארטפונים היפים שתראו אי פעם.

החלק האחורי המעוגל בגלקסי S8 מתרפק בצורה מושלמת בכף היד, בעוד הזכוכית מתנוצצת כאשר האור פוגע בו. המכשיר זמין בשלושה צבעים – כסף שחור כהה, כהה ואפור עם גוון כחלחל – ללא לוחית לבנה.

 במאמר זה נתשמש ביחידת בקרה שחורה, והיא שחורה לגמרי בכל מקום, עם הצדדים מבריק להתמזג לתוך התצוגה. זה מרגיש כמו חתיכה אחת שלמה, עם זכוכית, מסך מתכת שילוב כולם יחד.

כפתורי עוצמת הקול ומצב המתנה מחוברים בלחצן חדש בצד. זהו כפתור ייעודי של Bixby –  ובעוד הוא מראה שסמסונג לוקחת את העוזר החדש שלה ברצינות, זה מרגיש יותר מדי עבור Bixby שיש כפתור משלה.

ה- גלקסי S8 הוא דק וקל במיוחד כ- 155 גרם, אבל הוא מרגיש חסון ומדויק. בפעם האחרונה שסמסונג ביצעה שינוי ענק לכיוון עם ספינת הדגל שלה, רבים מן התכונות הבסיסיות אבדו במעבר. למרבה המזל, זה לא המקרה כאן. חריץ microSD ממשיך לשבת מכורבל עם ה- nano-SIM, הטעינה האלחוטית של צ’י לא מוערכת באופן מזויף נמצאת גם כן, והמכשיר הוא IP68 ואבק עמיד גם הוא, כך שהוא ישרוד dunk במים למשך 30 דקות לעומקים של 1.5 מטר.

סמסונג שמרה גם את שקע האוזניות; היינו מופתעים מאוד לשמוע שמישהו חושב שזה רעיון גרוע. ההחלטה של אפל להסיר חיבור אוזניות פיזי נראה כאילו זה עלול לסמן את מותו של שקע 3.5 מ”מ, אבל סמסונג הלך בכיוון ההפוך, על ידי שילוב של זוג טוב מאוד AKG חוטי בתוך התיבה.

כמו לאחרונה השיקה LG G6, את החלק הקדמי של Samsung Galaxy S8 הוא כמעט כל מסך – וזה זה באמת עושה את S8 להתבלט. שלא כמו עם G6, עם זאת, התצוגה כאן נמס לתוך השפה מתכת חסון.

זה עקומה הרבה יותר מאשר על גלקסי S7 אדג ‘; הרבה יותר כמו גלקסי הערה 7 מגונה למעשה, מה שעושה את זה הרבה יותר קל להשתמש. נגיעות מקריות היו נפוצות על טלפונים אדג ‘ישנים יותר, כשהיד שלך פגעה במסך כשהחזקת את המכשיר, אבל לא חוויתי את זה עם ה- S8. יש עדיין קצת השתקפות נוספת על חלק זה של המסך, אבל זה סחר קטן עבור מבט כזה המושך את העין.

כמו בכל טלפון, אם כי, לא הכל מושלם. הצגה כה גדולה ומסגרת זעירה פירושה שאין מקום ללחצן דף הבית של טביעת האצבע לשבת בחזית.

במקום זאת, זה על הגב, ליד המצלמה. המיקום כל כך לא אינטואיטיבי. אתה צריך לנענע את האצבע סביב המצלמה – אשר, אגב, זורק הודעה על פתיחת האפליקציה להזכיר לך לנקות כתמים מלוכלכים של העדשה – ונחש היכן הסורק?

כמו כל טלפון אחר שיש לו סורק טביעות אצבע האחורי רכוב. אני חושד סמסונג רצה לבנות אותו לתוך התצוגה, אבל רק אזל.